Suport Tehnic

Economisiți timp prin delegarea sarcinilor repetitive către noi.

Helpdesk. Administrare infrastructură cloud. Managementul tehnic al conturilor.

Suport tehnic pentru clienții YA WEB™ ce doresc externalizarea întregii administrări a Google Workspace. 

Tehnic Plus

1.80 €

/ utilizator / lună*

  • Suport tehnic prin email + telefon + video + remote
  • Acces suport tehnic 24/7
  • Prioritate LVL 1
  • Administrare infrastructură cloud
  • Rezolvăm solictările dvs. legate de Google Workspace.
Tehnic Standard

0.90 €

/ utilizator / lună*

  • Suport tehnic prin email + telefon 
  • Program de lucru extins
    L-D: 8 - 20
  • Prioritate LVL 2
  • Administrare infrastructură cloud
  • Rezolvăm solictările dvs. legate de Google Workspace.
Tehnic Starter

0.45 € 

/ utilizator / lună*

  • Suport tehnic prin email 
  • Program de lucru standard
    L-V: 8.30 - 17.30
  • Prioritate LVL 3
  • Administrare infrastructură cloud
  • Rezolvăm solictările dvs. legate de Google Workspace.

*Condițiile ofertei pentru pachetele tehnice

Pachetele tehnice sunt disponibile pentru clienții YA WEB™ care au achiziționat licențele Google Workspace.
Prețul este valabil pentru încheierea unui contract pentru 12 luni și în cazul utilizatorilor cu mai puțin de 20 de licențe pentru plata integrală în termen de 5 zile de la data semnării contractului.

Mai puțin de 20 de licențe Google Workspace?

Pentru clienții care achizionează mai puțin de 20 de licențe Google Workspace se percepe un tarif de setare inițială (configurarea DNS, migrare emailuri existente, configurare Google Workspace) în valoare de 49 €.

Întrebări Frecvente

Un utilizator este definit ca o adresă de e-mail personalizată (exempluemail@yaweb.ro). Aliasurile de e-mail de grup, cum ar fi vânzări@yaweb.ro. și suport@yaweb.ro sunt incluse în preț și nu sunt considerate utilizatori suplimentari.

Reprezintă nivelul priorității în rezolvarea tichetelor de suport. LVL 1 are prioritate în fața tichetelor LVL 2 sau LVL 3.

Nu! Adresele de grup (alias) nu se iau în calcul.

Da! Puteți beneficia de suport tehnic video sau remote alegând planul „Tehnic Plus”?

Contractul se încheie pe o perioada de 12 luni și se plătește în avans pentru utilizatorii cu mai puțin de 20 de licențe.

Hai să începem !

* toate campurile sunt obligatorii

Resurse Utile
Companie